De små tingene

Noen ganger bare stemmer alt. Dette er en av de dagene. Det sner mer. Jeg fikk en jobb jeg gjerne ville ha og starter i morgen. Anders i kamerabutikken sa at kameraet mitt viser seg å ikke være beyond repair, men lar seg fikse til ca halve prisen av å kjøpe et nytt. Så om et par uker har jeg mitt gamle kamera tilbake (lovelovelove!) og kan igjen blogge fine bilder. Jeg har fått et morsomt ‘oppdrag’ i noe jeg er engasjert i deler av fritida mi, og jeg har planer jeg gleder meg til for helga som kommer. Ah. The bliss of hverdagsliv. Jeg vil ikke ha noe annet akkurat nå.

Winter wonderland utenfor stuedøra:-)
Winter wonderland utenfor stuedøra:-)
Trehusbebyggelse i sentrum er en av tingene jeg liker med Bodø
Trehusbebyggelse i sentrum er en av tingene jeg liker med Bodø
En benk i byen ble overfalt av vinter før høsten rakk å bli borte
En benk i byen ble overfalt av vinter før høsten rakk å bli borte
5 kommentarer om “De små tingene

  1. Yiii, bloggen din er bare så fin. Betydningen av de små ting- så sant som det er sagt! En bra motvekt til alle som forsøker å blogge «big events». Ikke alltid det er det som er mest interessante å lese om :o)

  2. Jf: Takk takk takk! Jeg er veldig glad i små ting, de er dessuten ofte store når man legger dem sammen 😉 Godt å se at deg funker å formidle det via bloggen, når livet bare smiler nesten uten grunn.

  3. Bandanders: HELT enig. Mye gleder i hverdagen på min kant, i alle fall, og ser ut til at det er tilfelle på dine kanter også 🙂

    Kruspersille: Enjoy, enjoy! Anbefaler også en tur innom Bridgehill; han bor også her i byen og har masse masse fine bilder fra regionen. De vekka mye hjemlengsel i meg frem til jeg flytta tilbake hit – nå vekker de glede og gjenkjennelse 😉

Legg igjen en kommentar

