Endelig helg – Opp og ut på tur!

Saltstraumen kl 14.44 sist tirsdag

Johooo! Dagene går fort, og de blir stadig kortere. Men jeg har det bra, og den siste uka har gitt meg flere bloggposter i hodet. Jeg har bare ikke tid til å sitte med lappetoppen og få dem ut, til internettet og til dere, kjære lesere og kjenninger!

Helga skal tilbringes på hyttetur på Saltfjellet sammen med en lyslugget kjekkas. Kameraet er med, og ruta bestemmes av snemengden. Det skal bli endel sne, men vi kommer oss frem på et eller annet vis! Vi skal gå til fots, ikke på ski. Jeg tror det blir en kjempetur – og forhåpentligvis gir det litt bloggemateriale, det også.

Bildet over er fra Saltstraumen, tatt midt oppå Saltstraumbrua omtrent, med straumen på vei inn. Et av lysene på bredden på andre sida er fra mitt barndomsparadis; huset til farmora mi. Du ser Børvasstindan i bakgrunnen, så klart. De er kanskje velkjente nå? Jeg tok bildet etter at jeg hadde vært på besøk hos en annen blogger tidligere i uka (!!), for bussen jeg skulle ta var stappfull av skolebarn så jeg valgte å vente på neste, og tok istedet en rusletur her i strøket.

Ha ei kjempefin helg – kos deg gjerne utendørs, alene eller i godt selskap!

2 kommentarer om “Endelig helg – Opp og ut på tur!

Legg igjen en kommentar

