En liten smaksprøve

Jada. De har internet der jeg er. Trådløst, tilogmed, så jeg kan sitte i min ‘egen’ seng og kose meg litt med surfing og bloggoppdatering og sånn hvis jeg vil. Så jeg tenkte jeg skulle poste et par smaksprøver av hva du kan vente deg de nærmeste dagene fra denne kanten, mens jeg eeegentlig venter på at tida skal gå så det blir middag…

Vi er omtrent på 900 meters høyde og utsikten er upåklagelig 😉

Fjellbilder, definitivt. Om været vil forbli slik det har vært i dag, vet jeg ærlig talt ikke – men det var uansett verdt hele turen å bare ha den utsikta vi hadde i dag. Sjåføren stoppa velvillig alle gangene jeg sa «Ååh!» og ville knipse noe, fine fyren. Så vi tok oss god tid på veien oppover.

En sjenert Pin-up

Og så blir det noen flere av denne sorten, firbeinte skapninger av ymse raser – men mest alaskahuskier. Denne dama bor til daglig på Røros og heter Pin-up. Hun er ganske sjenert og krøp innerst i kassen sin da jeg kom for å knipse, men samtidig lyste nysgjerrigheten av henne. Kanskje ei lita uke med intens sosialisering gjør at hun kan tø litt opp? Jeg vet ikke. Men hun skal uansett få jobbet litt. Og bli knipset litt til, helt sikker.

2 kommentarer om “En liten smaksprøve

  1. Zhivago: Det gikk fint etterhvert, heldigvis! Men om du vil ha en introduksjon en gang, så stiller jeg på sekundet 😉 Hun er fryktelig sjenert, den dama, men veeeldig myk og kosen når isen har smelta!

Legg igjen en kommentar

