Det er ikke lenge igjen

Kanskje tenker du i disse dager at det er for mye av dette.

Landegode sett fra nordsia et sted

Da vil jeg gjerne minne deg om noe annet som er rett rundt hjørnet. (Nei, jeg siktet ikke til geografien.)

St. James' Park, London.

Det er ikke lenge igjen, jeg lover! Temperaturen hos meg steg med 15 grader over natta i går. Og så mye som jeg enn gleder meg over vinter, sne og kulde, så må jeg dog innrømme at jeg gleder meg vilt til vår og sommer i byen og traktene rundt. Så mye å se frem til, så mange å se frem til. Johoo!

I mellomtida er det helg. Ikke verst, det heller.

3 thoughts on “Det er ikke lenge igjen

  1. Alt godt ønskes deg i den offisielt siste vinterhelga på denne siden av sommern. Og så håper jeg at våren tar turen innom snart. Jeg har lyst på t-skjortevær og tusle gatelangs i bartebyen ogh se på folkelivet 🙂

  2. Ståle: Takk takk 🙂 Selv håper jeg vinteren holder seg til påska, men etter det er det meste greit!

    Alt godt: Her også. Egentlig. Men de verste kuldegradene later til å ha gitt seg. Unner deg fin påske i krokushaven – det blir sikkert supert!

Legg igjen en kommentar

