Eh…neida. Faktisk ikke.

Friske og fine, men ikke mine ;-)
Friske og fine, men ikke mine!

Neida, de er ikke til meg. Det er min herlige svigerinne som har pynta til høytida som ligger foran oss. Jeg har lekt med nattoget igjen og har inntatt trønderlaget for noen dager, og jeg storkoser meg – uansett vær! To- og firbeinte godinger gjør at en liten tur bort kjennes som å være hjemme, bare at jeg er i andres hus.

Men de kunne vært til meg, jeg innrømmer det, akkurat i dag. Siden jeg er diskresjonen selv 😉 har jeg dog ikke tenkt å si noe i klartekst om hva det egentlig betyr.

Ha en fin søndag, du også!

4 thoughts on “Eh…neida. Faktisk ikke.

  1. Hipp hipp med overstått. Daxeé ble så stolt over å ha dag dagen før deg, men så måtte jeg jekke han ned litt og si at du nok var født noen få år før han…

    Håper dagene i bartebyen fortsetter å behandle deg fint 🙂

  2. Maria: Har det supert! Dessverre lite tid til å surre på egen hånd i byen, men alt jeg foretar meg andre steder veier opp 😉

    Ståle og Daxeé: Takk takk! Jeg syns det er litt urettferdig å rippe opp i årstall når man snakker om datoer, men … 😛 Bartebyen har hittil behandlet meg upåklagelig, selv om jeg ikke rekker over alt jeg har lyst til. Det borger for en snarlig retur! 🙂

  3. Gratulerer med vel overstått. Mars er en fin måned – den fineste? Hva vi ikke klarer å la være å røpe.

Legg igjen en kommentar

