Bare et lite unntak

Jeg blogger vanligvis ikke om hva folk googler for å komme hit til bloggen min, men jeg kjenner for å gjøre et unntak. Bear with me!

Glimt fra Lødingen sentrum. Tatt med tvilsomt kompaktkamera 😉

Hei du som søker etter ‘nordlandshus byggefirma’ og ‘gamle nordlandshus’ og ‘nordlandshus tegninger’ om dagen. Du har nok havnet her flere ganger.

Jeg vil anbefale at du legger turen innom Kanstad Trelast, via nett/telefon eller i egen person. De holder til i Lødingen, langt nord i Nordland, og har fire ulike typer og størrelser Nordlandshus i sitt sortiment – blant annet. De er en del av ByggMakker. Kanstad Trelast har tegninger og alt som skal til, og det finner du på nettsiden deres. De er også greie mht å tilpasse/endre på tegninger og planer for å imøtekomme kundenes ønsker, etter hva jeg vet. Jeg har sett to av husene de står bak – kjempejobb gjort!

For ordens skyld: Jeg har ingen bindinger og ikke noe forhold til Kanstad Trelast; jeg sier dette utelukkende for å hjelpe – Nordlandshus er noe av det fineste jeg vet, og jeg promoverer dem gjerne. Min familie har hytte ikke langt fra Lødingen og min far brukte Kanstad Trelast som leverandør (han gjorde selv snekker/byggejobben) da han bygde ut hytta for noen år siden. Han skryter hemningsløst av dem. ‘Det skal vi fikse!’ var holdninga uansett hva det var snakk om.

Jeg håper det hjalp – lykke til med bygginga!

Legg igjen en kommentar

