En smule uglesett

Det hender man får mailer man merker seg. En gang fikk jeg f.eks. en mail fra en god venn et sted i Afrika der det stod «I’m sorry I haven’t responded sooner, but I’ve been out with the gorillas for a while lately!» Den har jeg spart på.

Her om dagen skjedde det igjen. Noen jeg kjenner temmelig bra bor nemlig nesten i skogen et sted i Sverige, og der andre folk sliter med iberiasnegler i hagen, kan disse folkene fryde seg over ugler i hagen istedet! Ikke vanskelig å fryde seg når de er så sjarmerende som dette…

Tittei? Er du klar med kamera? Okei, da kommer vi!
Hæ? Er ikke vinkelen bra sier du? Rumpeshot? Hva er det?
Åja, det får sånn som dette du mente. Ja, nå er jeg vel fin!
Kalvbeint? Nei, ærlig talt. Jeg bare slapper av.
Hvis jeg sitter helt musestille her, ser du meg kanskje ikke. Jeg bare passer litt på ungene mine, nemlig.
3 thoughts on “En smule uglesett

  1. Så flott! Det der skulle jeg veldig gjerne ha opplevd selv. I det siste har jeg gått rundt og kikka på alskens fugler. Ganske fascinerende skapninger. Men noen ugle har jeg ikke fått øye på. Kanskje de har fått øye på meg først…

  2. Ståle: Jeg har ikke sett dem i virkeligheten, jeg heller, men nå frister det plutselig med en forsommertur dit… Kanskje 2011? En av ungene har forøvrig blitt oppspist av andre fugler siden sist 😦

    Maria: Jah! Morsomt å se hva andre har i hagen sin 😉

Legg igjen en kommentar

