Kjære Christoffer

Du er så fin. Jeg blir så glad av å se på deg når du smiler, av å se at smilet når øynene nesten før det når munnen. Jeg liker hvordan du snakker til folk; respektfullt men samtidig lekent. Du er nysgjerrig og ikke redd for å spørre, samtidig som du ofte kan mer enn jeg forventer fra deg. Jeg liker at du er rolig, samtidig som du er med på det som foregår og sjelden takker nei. Jeg liker at du alltid gir meg klem.

Skogmarihånd, smørblomster, skogstorkenebb, hundekjeks, jonsokblom og et par jeg ikke kjenner navnet til.

Og så liker jeg deg for denne. Jeg har såvidt flytta inn i nytt hus, og det første du gjør når du møter meg er å plukke en bukett med markblomster. De første blomstene i mitt nye hus – plukket til meg, bare til meg. Ah. Er det rart jeg ble smigret og glad? Det er forhåpentligvis unødvendig å si at jeg gleder meg til vi skal tilbringe mer tid sammen de neste par ukene. Du skal få se min verden, møte mitt folk og dele mine opplevelser – og noen av dem skal bli dine.

Bare synd du ikke er mer enn 10 år, egentlig.

2 thoughts on “Kjære Christoffer

  1. Nydelig bukett fra det som synes å være en flott kar!
    Så spennende at du begynner å finne ut av et nytt hjem. Ikke lenge til det tasser fire nye labber i det nye hjemmet nå?
    God sommer! Daxeé og jeg gleder oss til nordovertur i slutten av august. Håper vi fortsatt er velkomne 🙂

  2. Han er kjempefin! Og jeg storkoser meg med nytt hus; har fått det meste på plass er og veldig happy. Firbeintingen kommer om ni dager, når bare feriefolket har reist igjen. Litt for mye streifing med dem tilstede; bedre med ro de tidlige dagene med Emre i hus!

    Og naturligvis: Absolutt velkomne, begge to!!

Legg igjen en kommentar

