Lofoten grafitti (I)

På moloen i Svolvær
5 thoughts on “Lofoten grafitti (I)

  1. Denne var fin.

    Takk for at du deler nordlandssommaren din med oss. Eg har vore ein slaur med tilbakemeldingar, men du skal vite at eg set stor pris på postane dine.

  2. Hei!
    Som opphavsmann til både torsken og måsa i Svolvær vil jeg (som overhodet anser meg selv som noen «gatekunstner») takke for din oppmerksomhet og at du tok deg bryet å poste disse bildene på bloggen din.
    Synes det var morsomt å finne bilder av disse på en totalt ukjent persons blogg.

    Mvh Slog

  3. Hyggelig at du stakk innom 🙂 Jeg gleda meg stort over begge, og regner med at det kanskje finnes enda fler? Jeg liker streetart når det er godt laget, så det blir nok videre utforsking i Lofoten etterhvert 🙂

Legg igjen en kommentar

