Days of wine and roses

Jeg prøver å overse ordene. Leser ikke mellom linjene, overser det du sier rett ut. Bortforklarer det du staver med store bokstaver, sier til meg selv at det er skrevet i fylla. Full og sentimental, we’ve all been there. Forskjellen er at jeg holder kjeft og lar det gå over. Du skriver det ned og sender det.

Og jeg kjenner at jeg er ikke der lenger. Ikke i det hele tatt. Det er for lenge siden, for mye som har skjedd siden da, for langt unna i mental avstand. Jeg leker med tanken og what-if’s, men det fenger meg ikke lenger. Selv ikke i fantasiverdenen er det troverdig.

Det er godt. Det er rart. Det er definitivt veldig over.

2 thoughts on “Days of wine and roses

Legg igjen en kommentar

