Stein IV – Er jeg en stalker snart?

Jeg hadde knapt rukket å blogge om min ‘nyoppdagede’ Chaplin av Stein, før jeg igjen kom over et verk av samme fyr. Jeg vet ikke hva gutten heter, men et sted i et trappesmug midt i byen (mellom Torget og Sjøgata, for den nysgjerrige) finner du dette verket på utsida av noe jeg tror er en nødutgang.

Enda en Stein - midt i byen denne gangen

– Du knipser rare ting, sa hun jeg gikk sammen med. Kanskje det. Kanskje ikke. Jeg blir bare så begeistra for street art av denne typen, ikke minst når det smykker ut byen jeg har blitt så glad i. Den evnen kunstneren viser til å fange ettertanke og vemod samtidig, og med bare to farger til rådighet, er jeg veldig imponert over.

Nå har jeg dessuten sett to på rad som også har et rødt hjerte i motivet. Kanskje jeg må jakte på flere motiver for å se om det et nytt gjennomgangstema? Finner jeg noen, skal du få se dem, du også. Jeg lover.

2 thoughts on “Stein IV – Er jeg en stalker snart?

Legg igjen en kommentar

