En post om post

Made by mamma! Denne utgaven er (c) Tbilisi 🙂

Jeg har tidligere i livet bodd i forskjellige utland når det har vært jul. Alle gangene kom adventskalenderen hel og uskadet frem i god tid, uansett hvor jeg var.

Nå bor jeg kort vei ‘hjemmefra’.
Det tar 30 minutter med fly.
Det tar 6 timer med bil og ferge.

Det burde være lett match for posten. Men denne gangen har de brukt…la oss si uforholdsmessig… lang tid på å få pakken fra A til B, eller fra S til T for å være nøyaktig. Det er 3. desember og jeg savner adventskalenderen min. Den ble sendt for lenge siden. Kan noen få ut fingeren snart?

2 thoughts on “En post om post

  1. Åh, akkurat sånn var det når jeg bodde i Bodø, da ble pakken liggende uforholsmessig lenge på posten i Fauske. Håper din dukker opp snart!

  2. Den kom heldigvis frem til slutt. Men det er merkelig at det skulle ta så lang tid. Har hatt noen rare (kjipe!) opplevelser med den lokale postutdelinga i det siste, men kundeservicen er det lite nytte i, så jeg er litt oppgitt. Men men – jul blir det, åkke som 🙂

Legg igjen en kommentar

