Mer mot nord. Lenger nord.

Utenfor verden kan være så mange steder. Noen velger å oppholde seg på steder som rent geografisk og til dels sosialt virkelig ER utenfor det meste av verden. Jeg er litt misunnelig på Linda og hvor hun holder til, kjenner jeg.

Linda holder til i Ny-Ålesund. Det er nesten ikke mulig å komme nærmere Nordpolen uten å være på ekspedisjon av noe slag. Men det er ikke lett å bo der. Det hender man kommer hjem og finner et bøttekott der ‘hjem’ skulle vært.

Jeg humret godt da jeg leste historien.

Jeg reiser hjem fra ødemarka i dag; min kjører kom i mål i går kveld. Nå skal jeg ut med mat til de firbeinte, og la dem herje litt rundt i hundegården. Sola titter frem, og kanskje tar jeg valpene med ned til vannet. Og etterpå? Etterpå skal jeg fortape meg i Lindas blogginnlegg og linker hit og dit. Igjen.

Legg igjen en kommentar

