God fredag, og god helg!

Utsnitt av rosebuketten min
Roser. Fordi jeg fortjener det. Spesielt siden det er vinterstorm ute – da er det godt med noe vårlig inne.
Fersk foccacia
Foccacia. Fordi jeg var forutseende og bakte den ferdig i går kveld, så jeg skulle kunne kose meg med ekstra god frokost i dag.
Min pt favoritt-te
Te. Fordi det er godt å ha noe varmt i kroppen etter en vind-og-hagl-fylt morgentur med han fine firbeinte. Tekruset har niese-design i nordlys- og havfarger.
Himmelmagi
Vær. For det har vi veldig masse av denne uka. Men innimellom overrasker uværet med uventa lommer av gyldne farger som bærer et løfte om varme og vår.
One thought on “God fredag, og god helg!

Legg igjen en kommentar

