Dag 2: Favorittgjenstand

Jeg kunne valgt kameraet. Lappetoppen (Jeg + Vaio = Sant). Tannbørsten. Turskoene eller noe som har med hunden å gjøre. Men det jeg velger, er en gave fra broren min tidligere i sommer; en ny mobil! Jeg, som er teknologisk konservativ og foretrakk ‘årntli tastatur’ foran supersmart telefon, kunne ikke godt takke nei da han tilbød meg en av de siste modellene til HTC.

Min HTC Desire S - gave fra broderen :)
Motiv på telefonskjermen: Utsikt mot Landegode fra Nyholm Skanse etter konserten med Bo Kaspers Orkester på Musikkfestuka fredag 5. august. Klokka var kvart over to, utsikta er mot nord.

Derfor har jeg nå en telefon som også lar meg ta fine bilder, som lar meg sjekke mail uten å trenge pc, og som likevel ikke er stor og uhåndterlig. Den lar meg kommunisere med venner verden over, til alle døgnets tider innimellom, og har flere funksjoner enn jeg noensinne kommer til å bruke, skjønt jeg blir mer og mer kjent med den. Sannsynligvis er den smartere enn meg, i det store og hele.

Det var ikke kjærlighet ved første blikk. Men akkurat som tilfellet er noen ganger i livet, ble forholdet bedre og bedre etterhvert som vi ble kjent med hverandre og gjorde ting sammen. Noe sier meg at jeg har havnet i et varig og stabilt forhold. It’s Friday, and I’m in love!

Legg igjen en kommentar

