Dag 12 – Min hverdag

Min hverdag har nyss endret seg. Jeg har flyttet fra Suburbia til Byen. Jeg har flytta fra delvis møblert til umøblert. Jeg har flytta fra halvtimespendling til to minutters sykkelavstand. Så hva jeg skal kalle for min hverdag er ikke helt klart, egentlig. Det er i endring.

Men noen ting er de samme. Same, same, but different. You know? Uansett hva som fyller hverdagene mine, og uansett årstid, så handler imidlertid mye av min hverdag om å være ute med hunden.

Moloen på Andenes
Ytterst på moloen med utsikt mot Senja

Dette bildet er fra en dag midt i juli. Da var vi på Andenes, og pelsdotten befinner seg ytterst på moloen og skuer mot nord, mot Senja og Gryllefjord langt der borte. Sommergjestene hadde akkurat gått ombord i en båt som tok dem ut på hvalsafari, mens jeg og de firbeinte holdt oss på Andenes og gikk på oppdagelsesferd. Vi fant blant annet en fin, poetisk trafo (!!), og den skal jeg snart blogge om. Tror jeg.

Men først altså, denne hverdagen. Den er slett ikke verst, verken på Andenes eller andre steder!

2 thoughts on “Dag 12 – Min hverdag

  1. Du kunne likegodt ha beskrevet mitt liv;)
    Fra halvtimes pendling til to minutter på sykkel til byen. Med Sarek på bagasjebrettet.

  2. Sarek? Jeg antar det er en pelsdott?! 😉 Fint navn i alle fall! Det er litt uvant å ikke ha marka rett utenfor huset, men så langt liker jeg å bo i byen igjen. Og pelsdotten storkoser seg langt mer enn jeg hadde regna med. Det drar opp, det også!

Legg igjen en kommentar

