Dag 25 – I all hast

Tekst i busskuret på Høgåsen
Fra busskuret på Høgåsen

I all hast knipsa jeg dette bildet i forbifarta i et busskur for litt siden. Jeg hadde kommet akkurat presis til bussen, og den rulla opp bakken mens jeg fant frem kameraet og knipset, og deretter gikk ombord. Jeg har sett denne teksten flere ganger, og det er noe oppriktig over den som rører meg og bringer frem smilet. Samtidig. Jeg aner ikke hvem som har skrevet det.

Men det minner meg om at jeg har flere taggebilder (bl.a. av Stein) som jeg skal blogge om når jeg bare får tid. Og noen andre ting som bare ligger og venter, egentlig, på at jeg skal ta meg tid til å lage tekst til bildene. Kanskje når 30-dagers utfordringa er over?

Legg igjen en kommentar

