Akkurat nå…

Onsdag etter jobb
Midt i uka, rett etter jobb, nesten midt i byen, utsikt mot vest.

…er det noen som stresser mellom jobb, skole/barnehage og fritidsaktiviteter. Andre går tur med hunden sin midt i byen og har utsikt mot vest.

(Hemmelig tekst nedenfor, marker for å lese 🙂
Og for ordens skyld: Jeg har vært på jobb hele dagen, jeg også. Men siden jeg bor sentralt i byen hadde jeg kort vei hjem, og en relativt rask spasertur tilbake til byen og moloen. Derfor rakk jeg lyset før det forsvant!

One thought on “Akkurat nå…

  1. Heheheheheh. Herlig. Jeg så ikke at det stod hemmelig skrift først. Artig idè. Og som vanlig et kjempeflott innlegg. 🙂 Tusen takk.

Legg igjen en kommentar

