Godt nytt år – Velkommen 2012!

Nyttårsaften ved domkirka
Nyttårslyset ved domkirka

Jeg ønsker deg og dine ei god jul og et godt nytt år!

Året 2011 har vært veldig fint, selv om ikke alt ble slik jeg hadde tenkt på forhånd. Nå er jeg klar for 2012 – med nye planer, nye drømmer og noen nye mål. Du får nok høre om noen av dem etterhvert. I mellomtida håper jeg du får en fin nyttårsaften og dagen derpå.

2 kommentarer om “Godt nytt år – Velkommen 2012!

  1. Nå kommenterer jeg veldig mye her, men jeg liker meg veldig godt i denne bloggen, skikkelig god stemning:) Og flotte bilder. Riktig godt nytt år til deg, jeg gleder meg til å lese mere, håper du blogger masse i 2012:)

  2. Velkommen hit, og tusen takk for hyggelig(e) kommentar(er) – det gjorde godt en mandag morgen! Blir nok mer blogging i 2012, tenker jeg 🙂 Vi ses, jeg skal stikke innom deg også!

Legg igjen en kommentar

