Om å trives på jobben

Chess stol fra Fagmøbler
Kilde til trivsel på jobben

Det er mange kilder til trivsel på jobben. Arbeidsoppgaver, gode kolleger, rutiner som funker, ok betaling for innsatsen…  I could go on and on. Forskningen viser at det er mye som spiller inn, og individuelle forskjeller har naturligvis en rolle man knapt kan måle. Vil jeg tro.

En stor kilde til MIN trivsel på jobben er dette møbelet – en stol som heter Chess! Sjefen min spurte meg hva som får meg til å trives på jobben og om hvordan han kan sørge for at jeg har det best mulig på kontoret. Gi meg en god stol å sitte i, sa jeg, så er mye gjort. Han tok meg noen dager senere til en møbelbutikk og ba meg velge. Så nå er Chess min. Her sitter jeg godt, med beina oppi kontorstolen og lappetoppen på fanget. Ofte har jeg min firbeinte liggende ved siden av stolen, eller kanskje i senga i hjørnet. Han får være med meg noen dager innimellom.

Det er ikke alltid så mye som skal til. Heldigvis. Og det hjelper med en bra fyr til sjef.

2 thoughts on “Om å trives på jobben

Legg igjen en kommentar

