Fineste pappaen sin. Min.

Visdomstanna
Ei tann - fire røtter. Det var ikke godt. Men nå er den i alle fall ute.

Noen ganger hjelper det ikke hvor gammel jeg er. Jeg er uansett pappa si lille jente.

I forrige uke fjerna jeg visdomstanna som er avbilda over. Den viste seg å ha hele fire røtter, og det er ikke helt normalt. Faktisk er det så uvanlig at tannlegen ba om å få beholde tanna for å vise den frem, noe jeg naturligvis sa ja til. Jeg tok bildet du ser her og sendte til (bl.a.) pappa for å få litt sympati, og fortalte om hvor spesiell tanna var med fire røtter. Svaret kom prompte: «For meg er du ikke bare spesiell, du er helt enestående og unik!»

Fineste pappaen i verden. Garantert.

7 thoughts on “Fineste pappaen sin. Min.

  1. Au!
    Det så skikkelig ubehagelig ut.
    Og så heldig du er som har en pappa som sier sånt til deg!
    🙂

  2. Christopher: Takk, og velkommen hit! Om du innimellom hører en hyttegjest som synger veldig høyt i kirka di (eller Vestbygda), kan det være samme mannen!

    Elisabeth: Takk for sympati! 🙂

    Dr Borg: I know. Han er verdens fineste pappa 😉

  3. Den var vond fordi det var et diiiigert hull i den. Men det var faktisk IKKE spesielt vondt å fjerne den; bedøvelsen funka og selve fjerninga var ikke nevneverdig smertefull. (Jeg bare sa ikke noe om det, siden det ville redusert sympatien jeg fikk ved å vise frem tanna 😉 )

Legg igjen en kommentar

