Let me keep you warm and happy

Læsta
Heimstrekka læsta

Jeg vet. Jeg begynte på disse i november i fjor. Det tar under to kvelder å bli ferdig med en av dem. Likevel. Jeg har hatt for lite tid i fred og ro sammen med strikkepinnene. Jeg har tilbrakt hviletimer med lappetoppen eller ei bok eller andre ting, bare ikke strikkepinnene. Helt til i helga; jeg tok strikking med til Sverige mens bagasjen var kjemisk fri for bok og lappetopp. Resultatet ser du her. Ikke bare ble det læsta (strikka raggsokker om du vil), det ble litt restegarn til overs som ble brukt til noe relatert noe. Etter en runde i vaskemaskinen for litt toving, skal disse gå i posten til noen som har kalde bein og trenger noe varmt.

Jeg innser at det noen ganger er bedre å slappe av med strikkepinner enn med laptop – hodet slapper av på en annen måte. Så kanskje det ikke er så dumt at jeg allerede er i gang med mitt neste strikketøy?

2 thoughts on “Let me keep you warm and happy

  1. I tilfelle du leter etter nye anledninger å slappe av, så klart kan du skrive meg inn på din liste for en genser, en skjerf, en lue og to hansker (jeg har imidlertid merket at det kunne ta litt tid … ) :).

  2. Geitost: Skjerf og lue er piece of cake. Men kanskje votter i stedet for hansker, så de er varmere? Og genser…kanskje etterhvert 😉

    Hvilken farge foretrekker du? (evt absolutt IKKE?)

Legg igjen en kommentar

