En liten Stein igjen

Stein
Nytt Stein-verk i byen

Det er lenge siden vi har hatt noe streetart her inne, så nå er det på høy tid å presentere ny Stein! Dette motivet er sjablongmalt på en hvit vegg, selv om mobilkameraet mitt har tulla litt med fargene her…

Jeg blir ikke helt klok på motivet; en maskert person som sitter på ryggen til en gris og forsøker å få grisen til å gå fremover ved å holde en cd-plate foran den. Handler dette om platebransjen? At plateselskapene er feite griser som gjør hva som helst bare det selger plater? Hvem er da den maskerte griserytteren? Jeg aner ikke. (Fristende å si noe om Christer Falck her, men jeg skal la være!)

Jeg blir ikke helt klok på hva som er tanken bak dette motivet. Er det et budskap bak, eller har Stein bare likt tanken på dette motivet da han planla sitt neste utspill? Jeg er ikke sikker, men gledet meg uansett over å se enda et nytt Stein-motiv i byen for ei lita stund siden. Det er knipsa på en husvegg i Dronningens gate, om jeg ikke husker feil.

2 thoughts on “En liten Stein igjen

Legg igjen en kommentar

