Joda, jeg lever!

Sommeridyll
Idyll på moloen søndag 19. august. Vi hadde kjøpt reker på kaia og spiste blodferske reker mens vi så mot denne utsikta. Klager ikke!

Det er mye som skjer om dagen, både av offisielle og mer private ting. Men sist natt gikk jeg fra parken ned til hurtigruta og satt i tre kvarter uten å høre annet enn lyden av byen nattestid. Og på vei ned dit så jeg høstens første nordlys, i ei glipe blant skyene over vesthimmelen. Det er utvilsomt i ferd med å bli høst, selv om vi hadde en dag som dette å hente oss inn på etter festivalmoroa, før skolestart og hverdagslivet er i gang igjen. Jeg kommer snart tilbake til bloggen igjen også. Må bare puste litt til. Og innimellom hviler jeg hodet med å lese andre sine blogger. Ståle skal for eksempel til Afrika nå, så den er det verdt å følge med på de neste ukene.

Nyt høsten – den blir fin!

Legg igjen en kommentar

