Dette er ikke Stein

Som nevnt i juni er det en ny streetart-artist i byen som også har sin helt egne stil. Mens Stein sine bilder gjerne er sorthvite sjablongmalinger, har den ‘nye’ artisten en penn som mest av alt ser ut som omstendelige pennestreker. Tenk så lang tid det må ha tatt å lage dette motivet (!):

Grafitti med hestemotiv
Hesten løp visst fra vettet sitt. Men hvem står bak?

Dette motivet befinner seg inni et busskur, som du ser, et sted litt utenfor sentrum. Jeg husker faktisk ikke helt hvor, Bodøsjøen eller Hunstad faller meg inn. Jeg syns det er veldig fint gjort. Men hvem står bak? Ikke noen av motivene jeg har sett med denne artisten har noen form for signatur, i alle fall har ikke jeg funnet det. Hmh.

Ikke annet å gjøre enn å fortsette jakten, altså!

Legg igjen en kommentar

