Prinsesse av Stein

Prinsesse og frosk
Hvis jeg bare kysser denne frosken også…

Jeg har glemt å poste denne. Dette motivet finner du bak en stor avfallscontainer i bakgården like ved utestedet Dama Di i Sjøgata i Bodø. Det er gammelt, men av en eller annen grunn har jeg altså ikke lagt det ut før nå. Jeg liker det.

Hvorvidt jenta er ei prinsesse, skal jeg la være usagt. Men det er ingen tvil om at hun gjerne vil ha en prins, og at hun håper tryllestaven skal gjøre utslaget. Kanskje denne gangen? Den åpenbare humoren som ligger i å ha et slikt motiv like ved et av byens mest populære utesteder behøver jeg kanskje ikke nevne engang… Det er garantert noen som har kjøssa i bakgården i håp om at ‘han’ skulle vise seg å være en prins!

2 thoughts on “Prinsesse av Stein

  1. Enda et nydelig bilde fra STEIN. Fatter ikke hvordan du finner dem. Men kanskje er det slik at har man først funnet en, så kan man tenke seg til hvor han har plassert de andre. Vakre er de!!!

  2. Noen har jeg bare kommet over når jeg har vært ute og gått, andre ganger har jeg søkt meg til områder og steder hvor jeg tror det kan være noe. I det siste har jeg også lett etter motiver jeg har sett på fjasboksida hans innimellom – men ikke alltid 🙂

Legg igjen en kommentar

