Saved by the light

Nordlys på vesthimmelen. Jeg vurderer å skaffe meg stativ til kameraet.
Nordlys på vesthimmelen. Jeg vurderer å skaffe meg stativ til kameraet.

Akkurat da jeg trodde jeg ikke kom til å orke å sette meg ned og blogge litt, vartet himmelen opp med en grønn fest av dimensjoner. Så jeg tok hunden med meg ut på terrassen og knipsa litt nordlys. Og titta. Mest det siste – jeg har utsikt mot nord og vest fra terrassen utenfor stua mi. I kveld var det veldig verdt det.

2 thoughts on “Saved by the light

  1. Nammenam! Jeg håper resten av vinteren (som jo for min del gjerne kan bli kort 😉 ) byr på spektakulære nordlyskvelder også her sør. Jeg fikk i fjor fanget noen grønnturkise himmelbølger med kameraet. Men denne vinteren har ikke bydd på noe som jeg har kunnet fange. Kanskje en tur nordover er på sin plass før våren gjør sitt inntog i slutten av februar? 🙂

  2. Nordlys har vi så lenge det er mørkt, så bare du drar nordover før april/mai er du fint berga. Jeg knipser det ikke alltid, men det er mye nordlys denne vinteren. Og det gleder meg.

    Men du er hjertelig velkommen nordover om du har lyst til å komme hit – jeg vet at Kjerringøy er fantastisk om vinteren også, for eksempel. Jeg bor bare 5-10 minutters gange fra et FANTASTISK foto-sted med panoramautsikt i tre av fire himmelretninger, så … Just say the word!

Legg igjen en kommentar

