1 dag igjen

En dag igjen, og jeg er mer enn klar. Ingen overraskelse. I dag er jeg på jobb – i morgen er jeg på ferie. Det er godt.

Børvasstindan sett fra Åseli.
Børvasstindan sett fra Åseli.

Jeg håper på dager som dette, med minusgrader og sol. Virkeligheten ser ut til å bli litt annerledes – både Yr og Storm melder om vind, nedbør og temperaturer som veksler mellom -2 og +3. Eller noe sånt. Det kan jeg leve med.  Jeg skal uansett være ute på ski og til fots, og inne sammen med fine folk.

Jeg har fått pakke hjemmefra i posten. Den inkluderte blant annet penger, rene kronasjer som var øremerket påskesnop. Det blir ikke vanskelig å overholde akkurat den føringen. Jeg har lakket neglene i fem forskjellige farger, to negler i hver farge. Jeg har pakket sekken i sene nattetimer, så den står klar og venter. Jeg har derimot ikke klart å spore opp påskeegget mitt, så det må nok anskaffes et nytt i morgen.

God påske!

 

2 thoughts on “1 dag igjen

  1. Takk! Jeg skulle ha ønsket deg god påske også … men er her først nå. Håper påska di var fin. Og at all sneen som har kommet i det siste, ikke skaper problemer 😉

Legg igjen en kommentar

