Godt nytt år!

Januarlys over Fugløya, sett fra Kvalvika.
Januarlys over Fugløya, sett fra Kvalvika.

Godt nytt år! Vi er i gang – nå er det 2014! Jeg vet ikke med deg, men jeg har masse tanker og planer for det nye året. Et par forsetter har jeg jammen også laget meg, og noen lister over ting jeg vil gjøre/se/gjennomføre/oppleve i dette året som akkurat har begynt. Starten på året var fantastisk fin, og jeg satser på at 2014 skal overgå 2013 med bravur. Jeg skal i alle fall gjøre mitt!

Legg igjen en kommentar

