Må ha den. Bare MÅ ha den!

Jeg var på Fauske et ærend for et par uker siden, og der gikk jeg forbi en bruktbutikk som heter ‘Monikas gamle skap’ eller noe sånt. Jeg har ofte funnet skatter der og liker å legge turen innom. Denne gangen var sjappa stengt, det var for sent på dagen. Men i vinduet sto ei lampe jeg falt pladask for.

Jeg klarte ikke å se prislappen, men lovte meg selv at hvis den fortsatt var på plass når feriepengene kom, så skulle det være min sommergave til meg selv. Jeg var heldig.

Vakker! (selv om bildet kunne vært bedre...)
Vakker! (selv om bildet kunne vært bedre…)

Før helga var jeg på Fauske igjen, og lampa var fortsatt der. Nå er den min, og står ved siden av den (foreløpig) blå sofaen. Tre nydelige skjermer som alle er hele og uskadd, og fulle av nydelige detaljer. Jeg har aldri vært så veldig interiørinteressert, men denne lampa har gått rett til hjertet på meg.

Ikke minst fordi den matcher neste prosjekt – en lenestol jeg har sett meg ut …

Legg igjen en kommentar

