Figurant for NRH – igjen

Inn denne åpningen skulle jeg (midt i bildet)
Inn denne åpningen skulle jeg (midt i bildet)
IMAG4435
Noget konsentrert dame inni ura, under kampesteinene.
IMAG4439
Gjennom åpningen midt i bildet hadde jeg kommet inn. Heldigvis slapp de å hente meg ut – jeg fikk åle meg ut selv.
IMAG4442
En av redningshundene har funnet meg, og var snar til å bjeffe for å melde fra om funnet.
IMAG4443
Etter øvelser så vel som aksjoner er det viktig med en god debrief. Her er mannskaper fra NRH, Brannvesenet og DSB.
Legg igjen en kommentar

