Ut på ikke-tur

Noen ganger går ikke ting som planlagt. Man kan for eksempel planlegge å ta seg noen fine turer, gjerne med telt og kamera, når augusten kommer og sommerkveldene er fargerike i spennet mellom lys og mørke. Eller man kan reise til et av verdens vakreste steder og planlegge å blogge derfra, bare for å knekke foten før man får knipset noe med mobilkameraet engang. Tro meg, det er mulig.

Ikke helt som planlagt, nei.
Ikke helt som planlagt, nei.

Det er utrolig hva som lar seg knekke når man går i joggesko på flat og oversiktlig grusvei, la oss bare si det sånn.

Til gjengjeld har strikkepinnene gått seg varme, og noen bøker har blitt lest ut. Et par flyturer har blitt tilbakelagt og et gjensyn med Stavanger har artet seg helt annerledes enn jeg forestilte meg for et par uker siden. Et kurs i Valdres kan jeg bare drømme om, men Utsira får jeg fortsatt med meg.

Kanskje blir det blogging igjen etterhvert. Jeg har tross alt ikke brukket verken fingre, formuleringsevnen eller tastaturet. Tross alt.

Legg igjen en kommentar

