Snart er det sommer

Neida. Jeg vet det er ei stund til. Men noen ganger, når man i embets medfør må dykke ned i bildearkivet for å finne ditt og datt. Da hender det at jeg kommer til å tenke på sommeren selv om det er hvitt og kaldt ute. Det hender sogar jeg gleder meg, selv om jeg elsker vinteren. Så derfor. Dette er noe av det jeg ser frem til, sånn etterhvert.

IMAG3886
Grilling i fjæra en sen sommerkveld
IMG_9321
Rolige dager ved et godt ørretvann i Trøndelag
IMG_9657
Midnattsolfisking i Saltstraumen
IMG_9743
Sommernetter under åpen himmel og i høyt gress
telttur
Telt! Mer telting i 2016!
Legg igjen en kommentar

