Hverdagslivet suspendert

Hverdagslivet er i ferd med å bli suspendert. Det vanlige hverdagslivet som jeg er så glad i, blir for en periode byttet ut med noe helt annet. Han fine pelsklumpen på bildet er sendt på utvidet vinterferie, og selv har jeg så smått begynt å plukke frem kofferten og planlegge hva som skal oppi den. For det må planlegges litt når man skal være borte ei stund.

Nest siste kveld hjemme i stua...
Nest siste kveld hjemme i stua…

Hele fire stopp står på planen før jeg igjen er hjemme – og da bare for å nærmest snu i døra og dra avgårde igjen. Jeg føler meg litt pinglete som gruer til å være borte fra hunden så lenge, men jeg vet at jeg kommer til å ha veldig mye gøy underveis, møte fine folk og også jobbe til dels heftige dager (og netter!). Det kommer til å være verdt det.

Spørsmålet er bare om det rekker med èn koffert for hele den tida og turen?

2 kommentarer om “Hverdagslivet suspendert

Legg igjen en kommentar

