Du vet det er sommer når…

IMAG8700…du ender opp med spontane grillmiddager som blir et festmåltid av rang!

Helt uten at det var  planlagt tok jeg med meg en pakke hvalbiff da jeg skulle gå lang tur med hunden for å besøke ei venninne. Da jeg kom frem, hadde hun grillmarinerte amadinepoteter og spinatsalat, og naboen kom med krøkebærgelé og hjemmelaget blåbærsaft. En runde på grillen for hvalbiffene, lett oppvarming (på grillen) for potetene, og vips hadde vi et måltid som var minneboka verdig.

Nå tåler jeg helt fint at det er meldt gråere og kaldere vær noen dager.

Legg igjen en kommentar

