Det var i oktober

img_5294
Man skulle ikke tro det var mulig. Men den siste helga i oktober fikk jeg en mini-bukett med blomster som ble plukket i det fri av et par sjarmerende herremenn. Den hvite tror jeg er ryllik, den lilla er jeg ikke sikker på hva heter. En stilk fra hver åtteåring fikk jeg. Med litt vann oppi ei gammel fløtemugge har de foreløpig holdt stand i flere dager. Jeg vet det er november nå, og snart kommer sikkert snøen også her i byen. Men inntil videre nyter jeg de siste smulene som minner om sommeren som var.

Legg igjen en kommentar

