God jul!

Jesusbarnet i krybba
Han ligger der i krybba si, Jesusbarnet.

Jeg har vaska gølvet, børi ved, bakt loff og rundstykker, anskaffet og pynta mitt livs første ‘egne’ juletre, sendt et høyt tosifret antall julekort, pakket inn gaver, vært på opptil flere julebord – og en hel del andre saker. Nå er det jul, og jeg er full av fryd i hjertet. Dette er første jula på mange år som ikke innebærer reising for min del, jeg skal verken ‘hjem’ eller andre steder i jula! Jeg skal være hos meg selv, og det er helt vilt hvor godt jeg trives med det.

Julaften skal feires i gode venners selskap, og romjulsdagene blir rolige – og væravhengige.

Ei velsigna jul ønskes deg og de som er dine!

Legg igjen en kommentar

