Klar til postinnsamling

Jeg har venta med lengsel, og nå er vi endelig igang igjen!

Post 5 på mini-runden i Maskinisten. Check!
Post 5 på mini-runden i Maskinisten. Check!

For ei uke siden fikk jeg årets turorienteringspakke i hende. Hurra! Allerede dagen etter var jeg ute på tur med hunden og tok fem av sju poster i mini-turen, som ligger i Maskinisten. De to siste sparte jeg til en senere anledning.

Jeg er veldig godt fornøyd med at årets versjon har færre myr-poster enn de to foregående årene. Også fornøyd med at opptil flere av kartene dekker områder som er så nært at jeg kan gå til fine startpunkter hjemmefra. I helga har jeg et par turglade unger på besøk, og da håper jeg vi får tatt noen poster sammen. Jeg skal kose meg hele sommeren med kart, poster og fine turer til steder og stier jeg eller ville besøkt sjeldnere. Jeg tror sogar et par av kartene ligger an til å medføre overnattingsturer, av ren og skjær lyst!

Nå kommer den grønne, fine tida. Og jeg er klar.

Legg igjen en kommentar

