17. desember: Bytur

Jeg er veldig glad i å gå tur i byen. Det har vært noen uker der jeg  har hatt begrenset radius i det siste, men denne helga kunne jeg endelig ta med hunden og gå til byen og tilbake igjen. Jeg vet ikke hvem av oss som var mest fornøyd med det.

Blåtimen i indre havn, med utsikt mot Rønvikfjellet

Vi valgte å gå bygater nedover og langs havnepromenaden hjem igjen, så langt det lot seg gjøre. Vi startet i dagslys og avsluttet da det var mørkt, og innimellom der var det stadige endringer i nyansene mellom grått og blått. Bodø har mye å by på, uansett vær.

Jeg møtte kjentfolk, jeg var på kunstutstilling (med hund!), jeg fikk en kopp varm kakao-to-go fra min yndlingskaffesjappe og jeg fikk strukket solid på beina. Da kan man nesten ikke ønske seg mer på den siste søndagen før julaften.

Legg igjen en kommentar